sestdiena, 2014. gada 18. janvāris

Photopost: Finnish Winter ^^ (30 photos)

Heeey! :))
Šodien man kārtējo reizi īsti nav, par ko rakstīt (par sēdēšanu lekcijās nav interesanti), tāpēc izdomāju parādīt bildes. Šoreiz būs diezgan daudz. Vakardien, tā kā lekcijas beidzās jau pirms desmitiem, sēdēju domāju, vai man iet gulēt, rakstīt exercise diary, atskaiti par maģistru vai arī aiziet pastaigāties, jo ārā bija perfekts laiks. It kā jau bija slinkums, bet es ne mirkli nenožēloju, ka izgāju ārā, jo tik fantastiskus skatus es ļoooti sen nebiju redzējusi. Pastaigas maršrutu kartē var redzēt te: links. Un jā, starp citu, pavadīt 2.5 stundas ārā pie -13°C (pēc sajūtām -19°C), ja vēl pūš vējš (uz ezera bija diezgan stiprs) ir forši^^
P.S. Vairākas bildes ir dikti līdzīgas, bet man patīk visas (arī neskatoties, ka tizli paņemts kadrs :D).
Šī te ir mana iela - Noljakankaari :))


Noljakkas baznīca - Noljakan kirkko. Dikti interesanti izskatās.
Tie zvaniņi ir forši ^^
Noljakantie un Kervilänkuja ielu krustojums :)
Apmēram turpat. Pa šādu ceļu katru dienu braucu ar velo uz uni ^^
Vietā, kur no Noljakantie atiet velo/pastaigu celiņš uz centru.
Biju domājusi pastaigāt pa to meža celiņu tā vienkārši, tad atcerējos, ka vienmēr ir gribējies aiziet līdz ezeram. Iegriezos kaut kādā meža celiņā, bez nojausmas, kur esmu, it kā ezera virzienā. Mellenes izskatījās pasakaini, it kā viss noklāts ar maziem dimantiņiem ^___^
Šādi izskatījās meža celiņš... Tā laimes sajūta, kad liekas, ka nekas cits nav svarīgi, jo visapkārt izskatās tik pasakaini... ^^
Beigās tiešām atnācu līdz ezeram. Tās apsnigušās laivas tik forši izskatījās.
Un jā - kad ieraudzīju ezeru un to visu apsnigušo, ar maziem dimantiņiem pilno plašumu, man konkrēti asaras acīs saskrēja ^___^
Pyhäselkä ezers :)) Tālumā varēja redzēt Selkäsaari salu :) Principā es pat īsti nesapratu, ka čāpoju pa ledu :D
Izskatījās jau baigi tālu, kad aizgāju līdz pusei, domāju, nafig iet tālāk, pēc tam tāds - nu nē, ja jau eju, tad jau jāiet līdz galam :D
Saulīte ^^
Un šis tad būtu Selkäsaari krasts :))
Skats no salas uz ezeru :))
Atspēros atpakaļ krastā, gāju staigāt tālāk pa to.
Bildē tik labi neredz, bet bērzi izskatījās kā no sudraba ^^ Šeit viņiem nez kāpēc ir ļoti balta miza, kas kombinācijā ar sniegu izskatās fantastiski.
Joprojām laivas ^^
Šajā bildē arī neizskatās tik forši, bet jā - zālīte ļoti skaisti apsnigusi bija ^^
Un tajā vietā ir daudz-daudz skaistu tiltiņu ^___^
Izklaidējos ar taimeri :D Nu jo vajag taču arī kādu savu bildi :D
Vēl tiltiņi ^^
Šī te vieta saucās Aavaranta pludmale :) Tur (vasarā, protams) ir volejbola laukums, skaista zālīte, smiltiņas un tādā garā...
...un ziemā ir pasaka ^___^
P.P.S. Man šodien īsti nav iedvesmas, bet, ja būtu, es pacenstos arī ar tekstu radīt pilnīgāku noskaņu, lai sajustu, cik tur bija skaisti :))
Have fun and take care! Es, cerams, kaut kad drīzumā uzrakstīšu vēl :)

3 komentāri:

  1. šodien ir tā diena, kad ir jāvāc sniegu, lai balināt gan ādu, gan audumu.
    Tas sakara ar to balto bērzu mizu...

    AtbildētDzēst
  2. Beautiful photos! Seems like that lake is super gorgeous ^.^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thank you! ^^
      The lake really is awesome, my favourite place in Joensuu :)) And with many little islands ^^

      Dzēst